středa 20. června 2018

HOVORY, ovšem... červnové L.p.2018


HOVORY, ovšem …

...Tak!... ani nevím, jak tentokráte začít, tak snad:...ty červnové, ofšem...

A jak dál?
Hm?!... tak třeba: „Hovory“ nabídnou opět velmi zajímavého hosta, člověka mnoha tváří a schopností. Však posuďte sami, pokusím se vyjmenovat, na co vzpomenu: hudebník, zpěvák, skladatel, básník, zvukař, baráčník, sklář, vitrážista, znalec ovocných destilátů a medoviny, včelař a… a... a dost, zadrž! Věřte, nevěřte, to vše v jedné osobě. 

Aha! ...něco podobného jsem psal již loni, v květnu. Že by? Ale tentokráte jsem pozval Básníka! A co – v tom seznamu nahoře je i tohle řemeslo vyjmenované! Tak já fakt nevím... Co nevíš? ...jak se jmenuje? Aha, to bude ono, podle jména. Na pozvánce to je. Tak to jméno: HOF MEDVIN. To je nějaký jméno?! Jo, toho básníka, co přijde, teda snad, doufám... Co to je zase za řeči „doufám“? ...tak přijde nebo nepřijde? Já nevím, přijde, měl by přijít, je to smluveno, leč, může být i smluveno a...jak se to říká? ...“Všechno je jinak!“ Co všechno, co to sem zase motáš? No... proto jsou ty letošní červnové HOVORy publikované jako „...až jako napodruhé“. Jak, napodruhé, jak?...“

Hele, dej mi pokoj už, jo, tak se přijď podívat. A uvidíš … ve středu 27.6.2018 v 18 hodin, ofšem... tak jako vždy čekáme na autobus. A kde? ...jako vždy, ofšemže v „Domečku“ alias „Kavárně FR“ v Jabloneckých Rýnovicích.

A hele, víš co taky?! ...bude výborná muzika, výbornej jazzíček, fakt, Jazz Trio Vlasty Suchánka.

Tak já nevím, může z tohole být někdo moudrej? ...tak se přijďte podívat, tam asi se všechno vyjasní. Srdečně zvou naši hosté: Hof Medvin, Vlasta Suchánek a jeho Jazz Trio, Petra jako šéfová Domečku a Milan jako autor HOVORů.

Milan Brož



Žádné komentáře:

Okomentovat