čtvrtek 9. června 2016

KECY NEMAJ CENU

 - pozvánka na vernisáž

Kecy nemaj cenu!“ … a ještě jednu průpovídku ten můj o hodně starší kamarád říkával „Nemusíme se vidět, ale musíme o sobě vědět!“

Tak, teď se mi to všechno při téhle příležitosti tak nějak honí hlavou, když přemýšlím nad tím, jak uvést akci, jak vás pozvat na jednu zajímavou výstavu, které obě ty průpovídky jsou doslova mementem. O té první „Kecy nemaj cenu!“, o té mě za ta léta přesvědčil život sám. A zcela naplňuje podstatu sdělení, které Vám chceme tou výstavou sdělit, ukázat. A to druhé moudro „Nemusíme se vidět, ale musíme o sobě vědět!“, to bych snad, v obráceném gardu, použil jako pozvánku na tu vernisáž, kterou připravujeme společně s Vlaďkou Dvořákovou, které musím velmi poděkovat za to, že když jsem jí byl před časem poprosil o pomoc a spolupráci, mi vyhověla a ujala se role kurátorky.

Oč běží? To se dozvíte ve středu 15.června 16' v 19 hodin v La Kavárně, kde výstava bude instalována. Prozradím jen tolik... jde o to, jak název praví, že opravdu „Kecy nemaj cenu!“, a ta dílka, která byla mým kamarádem Václavem Kocumem vytvořena jako ilustrace pro mou nedávno vydanou knížečku „Pojďte si nezapálit“, a která nakonec použita nebyla, skutečně stojí za to. A že mi tak moc přišlo líto, že je nikdo neuvidí, rozhodl jsem se, tajně, pro uspořádání této výstavy. A protože – použiji to druhé moudro - „o sobě víme“, tak si myslím, že se zase jednou „můžeme vidět“ , a to i s autorem ilustrací Václavem Kocumem, a právě na vernisáži této výstavy, na kterou vás tedy nyní spolu s Vlaďkou můžeme srdečně pozvat.


                                                                                     Milan Brož

Žádné komentáře:

Okomentovat